utorok 3. januára 2017

Najočakávanejšie knihy roku 2017


Šťastný nový rok prajem všetkým čitateľom, prajem mnoho úspechov, radostí a hlavne aby ste tento rok boli úspešní v čítaní kvalitnej literatúry hocakého žánru!
S novým rokom prichádzajú samozrejme hromady nových kníh a ja som sa rozhodla spísať top 5 kníh na ktoré sa tento rok veľmi teším! Poďme sa teda na ne pozrieť.


1. A Court of Wings and Ruin | Sarah J. Maas
GR: tu
Druhý diel v sérii síce ešte nemám prečítaný, ale počujem naňho iba samú chválu zo všetkých strán a preto sa teším, keď si ho prečítam práve včas keď vyjde aj tretí diel. Prvý diel sa mi páčil, neohúril ma toľko ako Trón zo skla, ale aj napriek tomu chcem so sériou pokračovať. Vaše názory na sériu sú aké?







2. Throne of Glass #6 | Sarah J. Maas
GR: tu
Áno, rok 2017 je rokom, kedy dostaneme poslednú knihu z fantasy série Trón zo skla. Áno, láme mi to srdce. Toto je séria pri ktorej som si zamilovala fantasy, je to séria plná úžasných postáv a ja nechcem veriť tomu, že už je za ňou skoro definitívna bodka. kvôli tomu si šetrím predposledný diel, Empire of Storms, už asi pol roka - neviem sa zmieriť s tým, že je to predposledný diel. Ale napriek tom sa na toto finále série nesmierne teším... je to taká horká radosť.


3. Always and Forever, Lara Jean | Jenny Han
GR: tu
Pôvodne duológia Všem klukúm, které jsem milovala sa zmenila na trilógiu a ja sa vôbec nesťažujem. Občas jednoducho potrebujem nejaké ľahké vtipné čítanie. Aj keď druhý diel mi nejako obzvlášť nesadol a nebola som s ním tak spokojná ako s prvým, stále sa na pokračovanie teším, pretože postavy sú stále rovnaké a mám ich rada. Milujem knihy, ktoré sú zasadené do rodinného prostredia, riešia reálne problémy a majú postavy s ktorými sa viem stotožniť - toto všetko táto séria ponúka a preto som zvedavá na posledný diel.




4. Hunted | Meagan Spooner
GR: tu
V tomto roku prichádza aj nové prerozprávanie klasickej rozprávky Kráska a zviera a koncept ma naozaj zaujal. Hlavná hrdinka Yeva si doslova žije na vysokej nohe ale po tom, čo jej otec stratí majetky je jej rodina nútená presťahovať sa ku okraju mesta, ku lesu v ktorom žije nebezpečné stvorenie, ktoré sa jej otec snaží vystopovať. Po tom, čo Yevin otec zmizne v lese, Yeva sa vydáva nájsť zviera, ktoré je určite za otcovým zmiznutím. Zaženie zviera až k jeho teritóriu a tam objavuje tvory o ktorých počula len v rozprávkach. Mne to znie ozaj zaujímavo a vyzerá to tak, že kniha bude plná akcie, ktorú milujem. Navyše verím autorke, pretože som od nej už jednu knihu čítala a páčila sa mi.



5. Carve the Mark | Veronica Roth
GR: tu
Na tento rok si Veronica Roth naplánovala svoj comeback a to s novou sci-fi sériou, ktorá vyzerá tak, že bude celkom odlišná od jej debutu, Divergencia. V tomto svete má každý dar. Dar hlavnej postavy menom Cyra, ktorá žije v krajine plnej násilia, je odlišný a jej brat tyran ho zneužíva. Cyra je zbraňou v rukách svojho brata a je používaná na týranie nepriateľov. V mierumilovnej krajine však žije Akos, ktorý sa spolu s jeho bratom stane zajatcom brata Cyry. Tu sa ich osudy spoja a je iba na nich, či si navzájom pomôžu prežiť, alebo sa zničia. Čo som počula zo skorých recenzií vybratých ľudí, všetci vyzerali spokojní, takže uvidíme, či Zárezy Smrti (tuším tak je preklad) prekoná Divergenciu!




Ktoré knihy očakávate najviac vy?
Máte niektoré z môjho výberu na vašom zozname? :)

4 komentáre:

  1. Na Carve the Mark sa teším aj ja. Som zvedavá aká je Veronica autorka, keďže Divergenciu som nečítala....Uvidím :D Zatiaľ mi zostáva tíško závidieť vybratým ľuďom, ktorý už to stihli prečítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj si nečítala Divergenciu? Nie že by si o niečo extra prichádzala, ale nie je to zlá séria, keď nebudeš vedieť čo čítať... :) Ja som veľmi zvedavá či Carve the Mark bude lepšie/horšie ako Divergencia!

      Odstrániť
  2. určite sa teším na korunu od kieri cass ktorá už vyšla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam sa ti dostane do rúk čo najrýchlejšie :)

      Odstrániť