piatok 11. novembra 2016

Bibliotéka 2016 | Nenaplnené očakávania


Presne tak. Tento ročník Bibliotéky bol pre mňa tak trochu sklamaním. Nenašla som ani jednu z kníh, po ktoré som prišla. A taktiež som ani neobjavila žiadne zaujímavé kúsky s lákajúcimi cenami. Dokonca sa mi zdalo, že tento rok tam bol výber nejakým spôsobom menší.


Ironické je to, že keď som s kamarátkou odchádzala od nej z internátu akurát začalo pršať a ja som prehodila poznámku, "Jejda, prší. To je asi znamenie, že to bude o ničom." Ach, keby som tak vedela, že som mala pravdu a to zasmiatie sa po vyslovení tejto vety bol vlastne výsmech mne samej.

Do Incheby som sa teda vybrala hneď vo štvrtok so zámerom kúpenia si nejakých realistických románov a pár slovenských kníh z obdobia literárnej moderny... nuž, nič z toho sa mi nepodarilo zohnať - neviem, či som iba slepá alebo to tam naozaj nebolo. Ďalej som sa tešila, že v Slovarte nájdem toľko YA kníh, ktoré bežne nie sú dostupné na Slovensku ako pominulé roky - znova nič, skoro to isté ako minulý rok. A posledné, čo bolo na mojom zozname bola učebnica nemčiny a matematiky na maturitu a zároveň prípravu na vysokú, viem totiž že minulý rok tam takéto učebnice v jednom stánku ponúkali. Tento rok som stánok nenašla a hnevám sa sama na seba za to, že som si tieto knihy nekúpila pred rokom.

No aby som to tu nezaplňovala iba nárekom nad mojím smútkom a hlúposťou, z Bibliotéky som predsa len neodišla s prázdnymi rukami. V Panta Rhei stánku so starými knihami som našla posledný diel Harryho, Harry Potter and the Deathly Hallows. Táto kniha stála iba 3€ a je vo výbornom stave, ešte so starou obálkou čomu sa náramne teším. Myslím, že ju darujem sestre na Vianoce ako dodatočný darček, aby som podporovala jej angličtinu. Harryho miluje tak verím, že bude rada. :)


Boli ste už na Bibliotéke alebo a ešte len chystáte? :) Ak tam pôjdete, tak dúfam, že budete mať väčšie šťastie ako ja a podarí sa vám nájsť knihy, po ktorých túžite!
Mne to síce tento rok nevyšlo tak ako som dúfala, ale budúci rok bude moja návšteva Bibliotéky hádam o to lepšia. :)
Prajem vám teda pekný víkend a úspešnú návštevu Bibliotéky!

2 komentáre:

  1. Vieš čo? My sme tam boli v sobotu, ale toľko veľa ľudí tam bolo, že sa tam skoro ani hýbať nedalo. Mám dojem, že minulý rok to také napchaté nebolo. A naštvalo ma, že som si so sebou musela teperiť kabát, keďže šatne mali obsadené... čo inak nechápem, lebo tie tam mali byť na to, aby si tam ľudia mohli odkladať veci. Tak mali tie priestory nejako rozšíriť.
    Ale zase minulý rok som na Bibliotéke kúpila len dve knihy v Ikare, čo boli v akcii. Tento rok som hneď tri knihy zhrabla v prvom stánku, čo tam bol. Dve pre maminku a jednu pre mňa. Kúpila som si Zlaté puto od slovenskej autorky, ktorá si na to zbierala peniaze cez startovac. A zatiaľ je to aj celkom fajn, mám to podpísané :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa bol minulý rok zrovna super, odniesla som si naozaj veľa kníh... dva roky dozadu takisto... neviem čím to tento rok bolo ale naozaj ma to mrzelo... :/

      Odstrániť