piatok 30. septembra 2016

Jesenný TBR zoznam | Čo plánujem čítať počas troch jesenných mesiacov?



Jeseň už tu je vo svojej plnej kráse, aj keď iba na niektorých miestach a aj napriek tomu, že teploty stále presahujú 23 stupňov, čiže nemôžem nosiť svoje obľúbené kabátiky, botičky a svetre. Ale to nezabráni tomu, aby som sa dostala do každoročnej čítacej jesennej mánie. Preto vám v tomto príspevku chcem predstaviť niekoľko kníh, ktoré mám v pláne za túto jeseň prečítať.
Viem, že kníh nie je extrémne veľa, ale viete, škola začala - testy a úlohy plus k tomu brigáda každý piatok a cez víkendy. Budem rada ak čo i len tieto knihy zvládnem prečítať...
Mimochodom...neskutočne vám ďakujem za neuveriteľných 11 000 zobrazení! Doteraz neverím tomu, že sa tento môj drahý blogíček dostal na také číslo! Vďaka obrovská!! <3



1. Komu zvonia do hrobu | Ernest Hemingway
Ako som už spomínala, škola sa začala a my sme hneď ako prvé dostali povinné čítanie. Tentokrát mám čítať Komu zvonia do hrobu od Hemingwaya a trochu ma to zarazilo, keďže kniha má cca 500 strán. Začala som sa s ňou teda pasovať a musím povedať, že ma celkom chytila. Partizánstvo, vzbury a revolúcia počas druhej svetovej vojny v Španielsku spojená s trochou romantiky? To je niečo, čo ma vždy zaujme.




2. Never Fade | Alexandra Bracken
Druhý diel v sérii The Darkest Minds ma najprv neuchvátil. Bola som sklamaná, tak som knihu na asi rok odložila. Teraz som sa do nej znova pustila a za dva dni prečítala asi 200 strán! Vážne ma dostala a neviem z nej odtrhnúť oči. Čakajte recenziu, pretože táto modro-strieborná kniha ma veru riadne prekvapila!






3. Iskrivá | Kristin Cashore
Po čítaní Výnimočnej som ostala milo prekvapená a tak som sa rozhodla, síce o pár rokov neskôr (ale lepšie ako nikdy) siahnuť po Iskrivej. Je to síce tretia kniha, ale keďže je toto voľné pokračovanie tak v zásade nie je až tak potrebné prečítať si druhý diel. Ja som sa k druhému dielu nevedela dostať tak som sa rozhodla, že siahnem po tom, čo mám k dispozícii. Uvidíme, ako u mňa obstojí táto vychvaľovaná fantasy séria ako celok.





4. Sedem minút po polnoci | Patrick Ness
Jeseň je čas, ktorý sa spája so strašidelnými vecami a knihy nie sú výnimkou. Rozhodla som sa teda, že je najlepší a najvyšší čas sa pustiť do asi najznámejšej Nessovej knihy. Už som si v nej listovala lebo má nádherné ilustrácie a teším sa na to, čo v sebe skrýva.







5. Maus | Art Spiegelman
Pre trochu diverzity tu mám aj grafickú novelu! Túto mi požičala kamarátka, pretože chce strašne vedieť aký na ňu mám názor. Ja sa na ňu úprimne teším lebo som počula iba úžasné veci. Je z prostredia druhej svetovej vojny a pokiaľ sa nemýlim, myši predstavujú Židov a mačky Nemcov? Alebo tak nejak. Nie som si istá a nechcem o tom moc vedieť predtým ako sa do toho pustím, lebo mám rada prekvapenia.






Tak, ako vyzerajú vaše jesenné TBR listy?
Čítali ste niektoré z týchto kníh? Prezradíte mi vaše názory?
Chcete odo mňa vidieť recenziu na nejakú z uvedených kníh?
Čakám na vaše komentáre! :)

2 komentáre:

  1. Wow! Zajímavé knížky, hlavně ta poslední vypadá super a originálně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však? Strašne sa na ňu teším a myslím, že bude aj recenzia. :)

      Odstrániť