nedeľa 20. marca 2016

Klamstvá, ktoré si blogeri hovoria každý deň.

Prajem vám pekný deň a som rada, že sa zas vidíme! Dnes som si pripravila príspevok na tému Klamstvá, ktoré si my, blogeri, hovoríme. Či už si knižný bloger ako ja, alebo fashion, travel, lifestyle, food a ktovie aký ešte iný bloger, som si istá, že sa aspoň v niektorých bodoch nájdeš. Nasledovné body sú z mojej hlavy, čiže to sú nejaké tie klamstvá, ktoré si ja osobne hovorím.
Dúfam, že sa vám príspevok bude páčiť, ja som sa totiž dobre zabavila pri jeho vytváraní. :)


1. Túto rubriku budem pridávať každý mesiac pravidelne!

Keby dostanem euro za každý krát, čo si toto poviem, mohla by som už ležať na Hawaii! Ono sa to nezdá, ale je vážne ťažké udržiavať rubriku, aby vychádzala pravidelne. Koľko krát ste v tomto zlyhali vy?




2. Už nebudem robiť žiadne tagy... 

Tagy sú taká záhadná súčasť každého blogu. Často krát sú nepotrebné, ale niektoré sú naozaj zaujímavé a zábavné, čiže aj mne sa občas stane, že skĺznem do tejto hlbokej tagovej vody.




3. Cez víkend napíšem články vopred na aspoň dva týždne.

Hah! Koľko krát sa mi to aj v realite podarilo? Možno tak trikrát! Vždy som v piatok premotivovaná na písanie článkov, ale potom mi do víkendu vojdú veci, ktoré musím spraviť a tým pádom idú články do úzadia.


4. Budem aktívne komentovať blogy druhým!

Viete ako rada by som povedala, že každému, koho odoberám komentujem články pravidelne? Keď niekedy jednoducho nemám čo k príspevku dodať.


5. Už nezabudnem na výročie blogu, kdeže!

Všimla som si, že toto sa nestalo iba mne, ale aj mnohým ostatným. Aj keď mám dátum zapísaný v diári, ja sa doňho zrovna v ten deň jednoducho nepozriem!


6. Vôbec ma nezaujíma štatistika blogu, pfsch!

Kdeže, aj keď viem, že nejdem písať/pridať nejaký príspevok, chodím na blogger aby som si pozrela štatistiky - kto to nerobí? Je vôbec niekto koho nezaujíma, aké má videnia a komentáre? Odozva na blog je najdôležitejšia vec, ak niekto hovorí, že ho netrápi, klame až sa mu z úst práši!



7. Prečo si myslíš, že som môj blog niekedy nazvala "mojím dieťaťom"? Nikdy!

Blog som si založila preto, lebo som si myslela, že by ma mohlo baviť písať články o knihách , lebo ich milujem. A nemýlila som sa - blogovanie mi prirástlo k srdcu a som na svoj blog veľmi hrdá. Je samozrejmosťou, že ho niekedy nazývam svojím dieťaťom, pretože som nad ním strávila nespočetné hodiny, či už písaním príspevkov, alebo tvorením designu. Svojím spôsobom je to moje prvorodené virtuálne dieťa.


8. Tento typ príspevkov bude každý týždeň!

Však to poznáte - niekedy to jednoducho nevyjde. Ale v mojom prípade to ani až tak nevadí, keď nejaký ten príspevok z danej rubriky vynechám, pretože zrovna tá nie je najpodstatnejšou časťou môjho blogu.



9. Prirodzene, som veľmi organizovaný človek a vždy premýšľam nad mojimi skutkami, čiže som si nikdy nevypýtala RC výtlačok, ktorý som do dvoch týždňov jednoducho nemohla prečítať.

...a následne som určite nepísala tete z daného e-shopu, že recenzia bude nanešťastie oneskorená! Keď ja som si vážne vypýtala skoro 900 stranovú knihu počas letných prázdnin, keď som bola týždeň na tábore a potom som vypomáhala v práci. Ako som si mohla myslieť, že takú veľkú knihu zvládnem za dva týždne prečítať?!



10. Moje staré recenzie a príspevky sú úžasné! Milujem ich a nikdy som nepremýšľala nad ich vymazaním!


Neviem ako vy, ale ja keď si čítam staré články (hlavne recenzie), tak sa na nich musím smiať a zároveň sa za ne neskutočne hanbím. Bola som tak neskúsená a strašná v písaní recenzií, ako to niekto mohol čítať?!? nehovorím, že som teraz nejaký majster v recenziách, ale určite som sa stokrát zlepšila. Máte to tak aj vy?


Stotožnili ste sa s niektorými bodmi?
Ktoré klamstvá si hovoríte vy?
Máte nejaké, ktoré som nespomenula? :)
Komentujte a možno sa spolu na našich klamstvách zasmejeme! :)

2 komentáre:

  1. Uf, vo väčšine prípadov mám dojem, že mi úplne čítaš myšlienky, až na tú štatistiku. Tú som akosi nikdy neskúmala. Občas sa kuknem na to, koľkokrát boli pozreté najnovšie články, ale aj to sa nad takým vysokým číslom čudujem, a to je asi všetko. :D
    A čo sa týka starých príspevkov... ja nezmazávam. Každý blog musel niekde začať a podľa mňa nie je hanba, ak bloger ukáže svetu, ako sa od prvého článku v písaní polepšil. Len keby tam žiadna zmena k lepšiemu nebola, to by bol asi horší problém :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ako, ja tiež nezmazávam staré príspevky, podľa mňa sú strašne vtipné tým aké sú hrozné. :D Ale musím sa priznať, že som nad ich vymazaním pár krát premýšľala, ale potom znova, málokto si ich tak či onak číta, čiže je to vlastne jedno. :D

      Odstrániť