sobota 1. augusta 2015

BOOK HAUL: Knihy, ktoré som nazbierala za enormne dlhý čas!



Book haul? Také niečo vôbec na tomto blogu ešte je?
Tento článok je utvrdením, že áno!

Už si ani nepamätám, kedy bol posledný haul. Zvláštne však? Nuž, pichá ma z toho pri srdci, ale musím priznať, že som si mnoho kníh tento rok ešte nekúpila. Prečo? 1) nemám peniažky. 2) finančná situácia nie je nič moc a tak som radšej šetrila na tábory 3) mám ešte plnú poličku to-read kníh.

Ale to sa zmenilo tým, že prišli moje narodeniny (síce boli pred mesiacom, ale nevadí!) Týmto by som aj rada povedala niečo o kníhkupectve gorila.sk. Knihy som si objednala pred vyše mesiacom a až včera som si po ne išla lebo im to tak nesmierne dlho trvalo! Nech si tam napíšu, že dodanie tovaru môže trvať aj 7 týždňov, nie 3! Ah, veľmi ma nahnevali, ale čo už s tým narobím...


ŠTATISTIKA:
Recenzné výtlačky: 2
Kúpené knihy: 2
Knihy ako darčeky: 4


RECENZNÉ VÝTLAČKY:

1. Šok z Pádu (Nathan Filer)






2. Miniaturista (Jessie Burtonová)





KÚPENÉ KNIHY:

1. Heir of Fire (Sarah J. Maas)



Ani si nepamätám ako dávno som si HoF už vôbec kúpila, ale to nevadí, hlavné je, že vám ho konečne ukazujem v haule!





2. Ruhe Sanft, Mein Herz (Claude Izner)



Ehm, asi sa pýtate: "Čo?" Nuž, ja budem zrejme od Septembra študovať v Rakúsku a moja nemčina je horšia A2, čiže nič moc mein Freund.  Preto som sa rozhodla si kúpiť nejakú knihu po nemecky, aby som sa trochu zlepšila...a táto bola za 2 eurá tak prečo nie? Aspoň má pekný obal.





KNIHY AKO DARČEKY:

1. P.S. I Still Love You (Jenny Han)



Áno, kúpila som si druhý diel TATBILB. Áno, prvý diel mám na kindle. No a čo? Ja som to nemohla vydržať a musela som si túto knihu okamžite objednať!





2. Since You've Been Gone (Morgan Matson)




Na gorila.sk majú niektoré knihy fakt za super cenu a jednou z nich je aj táto! Nemohla som odolať! Obzvlášť keď je Morgan Matson tak chválená!




3. I'll Give You the Sun (Jandy Nelson)




O tejto knihe som toho toľko počula, tak som sa rozhodla si ju kúpiť.
Žiaľ, začala som ju čítať a som nesmierne sklamaná...ale o tom potom.




4. A Court of Thorns and Roses (Sarah J. Maas)


Prepáčte, ACOTAR momentálne nemám doma tak som musela použiť fotku, ktorú som fotila ešte dávnejšie, predtým ako som ho požičala. :D Každopádne, už som ho stihla prečítať a som viac než nadšená! :))


No čo, máte už nejaké z týchto kníh doma?
Plánujete si nejakú z nich aj vy kúpiť?
Aké prírastky na poličky máte za tieto posledné mesiace vy? :)

2 komentáre:

  1. Doma mám je Heir of Fire a chystám sa do toho aj v najbližších dňoch pustiť :D
    A vlastne aj I'll give you the Sun ale paperbackové vydanie :D také to žlté :)
    Aj šok z pádu :D a to bolo skvelé...svojím spôsobom :D
    Inak, ACOTAR si plánujem kúpiť :D
    Since you've been gone si plánujem raz prečítať...RAZ, ktovie kedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, tak to som rada! :))
      Ja som len šťastná že som si ten hardback I'll Give You the Sun kúpila s 25% zľavou čiže ma stál ako paperback. :D Inak by som si trieskala hlavu o stenu...:D
      A HEIR OF FIRE JE EPICKÝÝÝ, DOTERAZ Z TOHO NEMôŽEM!!

      Odstrániť