streda 22. júla 2015

SHIP IT /or/ R.I.P. IT ?!


Počuli ste už o tomto tagu? Nie? Tak ja vám ho vysvetlím!

Do dvoch nádobiek (alebo proste do kôpok na zemi) si dám papieriky na ktorých budú napísané ženské a mužské postavy z kníh!
Následovne si budem z každej kôpky ťahať jeden papierik a rozhodnem, či by som tie dve postavy dokopy shippovala, alebo by som nedopustila, aby medzi nimi k niečomu došlo!
Podľa mňa je toto jeden z najlepších interaktívnych tagov a niekedy je vtipné sledovať, aké páriky by teoreticky vznikli.

Btw. medzi postavami, ktoré som zvolila sú aj také, ktorý na(ne)šťastie už sú možno mŕtve, ale budeme sa tváriť, že nie sú, viete.... SPOILERY! :D



  • Amarantha (A Court of Thorns and Roses) + Jeremiah (The Summer Trilogy)
Fuuuuha, tak máme tu prvý párik a moja odpoveď naňho je jasné NIE! NEIN! NO! NIET! Ani za svet, pre pána Jána! Úbohý Jeremiah, však medzi nimi by ani k vzťahu dôjsť nemohlo, alebo nestihlo, lebo Amarantha by si z neho spravila "krásnu" dekoráciu na strope ešte skôr než by jej stihol pozrieť do očí!




  • Pudge (LfA) + Isabelle Lightwood (TMI)
Hm, nebola by to až tak zlá kombinácia, vzhľadom na to, že sa Pudge trochu podobá na Simona, ale aj napriek tomu si myslím, že by to nebol moc dobrý ship, sorry Pusabelle. RIP IT!



  • Dorian Havilliard (Throne of Glass) + Luna Lovegood (HP)
Awwwww, toto by bol tak roztomilý párik, aj napriek tomu, že shippujem Celoriana ( :D )! Do paže, viete si to predstaviť? To by bolo tak nesmierne cute, keby vytvvorili naozajstný párik, waaa! Áno prosím! SHIP SHIP SHIP!





  • Tamlin (A Court of Thorns and Roses) + Tatiana (Medený jazdec)
Nemyslím si, že toto by bol dobrý ship, preto vravím RIP IT!



  • Ruby (The Darkest Minds) + Raffe (Pád Anjelov) 
Keď nad tým tak premýšľam, možno by aj boli pekným shipom, nie? Aj by bolo vtipné ich vidieť spolu - anjel Raffe a Ruby so schopnosťami ovládať mysle. Haha, ale podľa mňa by sa k sebe hodili lebo obaja majú zmysel pre humor a sú silnými osobnosťami, ktoré potrebujú mať niekoho pri sebe, kto im bude pomáhať zvládať nátlaky okolia a tak...ship it!



  • Cath (Fangirl) + Simon Lewis (TMI)
YAAAAAS!!! Viete si ich dvoch predstaviť? By boli vyhlásení za najroztomilejší Nerdy-Geeky pár, tým som si istá! Áno, áno, áno! Majú trikrát áno, postupujú ď...dobre, možno som trochu pozerala X-Factor....jednoducho SHIP SHIP SHIPPPP.





  • Cinder (The Lunar Chronicles) + Tim (Keď sa sfarbia javory)
Zaujímavá kombinácia. Čím dlhšie nad tým premýšľam, tým viac sa mi páčia dokopy. Myslím, že by vytvorili taký ten typický stredoškolský roztomilý párik ako vo filmoch. :D Takže vravím ship it!



  • Cress + Captain Thorne (obaja z The Lunar Chronicles)
WAAAAA! Náhoda? NEMYSLÍM SI! Je to možné? Skoro som odpadla keď som ich vytiahla, huahauhauahuahaua. My babies finally together! Toto je ultimátny ship, ktorý mám aj v knihách, ak to nebolo ešte jasné, tak ich shipujem!!!





  • Celaena Sardothien (Throne of Glass) + Percy Jackson (PJ)
No, moc kladných pocitov tento párik vo mne nevyvoláva. Nemyslím si, že sa k sebe hodia, asi by im to neklapalo...RIP IT! (Btw. aj vám, čo ste už prečítali všetky knihy, čo sú momentálne v ToG sérii príde vždy také divné volať viete koho Celaena? A ešte k tomu Sardothien? Mne to je strašne divné, ale tak nechcem tu spoilovať! Ach, the struggle is real.)



  • Lara Jean (To All the Boys I've Loved Before) + Kvothe (Meno Vetra)
Hmmm, ako sa to vraví? Že by medzi nimi bola nejaká tá chémia alebo ako to je? No každopádne, iskrička by medzi nimi možno preskočila, vidím to na milostný trojuholník ak by tam bola aj ďalšia postava. :D Ale určite nie ako ship, preto vravím RIP IT!



  • Penryn (Pád Anjelov) + Prezident Snow (THG)
Eeeh, prečo som tam zakomponovala Snowa, do paže?!? No nevadí, toto je myslím jasné ako facka - RIP IT, PLEASE!




  • Margo (Papierové Mestá) + Prince Kai (The Lunar Chronicles)
Za určitých okolností, keby boli poslední ľudia na zemi, možno by som ich shippovala, ale takto, asi skôr RIP IT ako ship it.



  • Belly (The Summer Trilogy) + Peter Kavinsky (To All the Boys I've Loved Before)
Keď beriem do úvahy to, že Belly je neskutočne podobná Lare Jean, keďze obe sú napísané tou istou úžasnou Jenny Han, tak musím povedať, že shippujem týchto dvoch dokopy!




  • Feyre (ACOTAR) + Newt (The Maze Runner)
Tak, toto je posledný ship tohto môjho tagu a rozhodujem, že ho jednoznačne shippujem! Aj keď som po prvé trochu váhala, nakoniec som si uvedomila, že toho majú veľa spoločného a hodili by sa k sebe a navzájom by sa mohli podporovať. Obaja to mali v živote ťažké, boli vhodení do nového prostredia, obaja sa strachujú o niekoho (rodina alebo priatelia), sú múdri a vtipní. Podľa mňa by sa k sebe naozaj hodili. :))




Tu sa tento tag končí a ja dúfam, že sa vám páčil. :)
Rada by som ďalej zataggovala Adriána. :)
A samozrejme, ak tento tag chce spraviť ešte niekto ďalší tak nech sa doňho pustí!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára