nedeľa 14. decembra 2014

Zombie Apocalypse Book Tag

Pred nedávnom som videla tento tag u niekoho na blogu a strašne sa mi zapáčil lebo si myslím, že je vtipný a naozaj zaujímavý a zakaždým iný! :D

Tag sa robí tak, že :

  • náhodne si vyberiem 5 kníh a každá z nich zodpovie dve otázky
  • prvé meno, ktoré v danej knihe uvidím sa pridá do tímu
  • automaticky danú postavu priradím postupne k nasledujúcej otázke

Moje knihy idú v poradí : 
  • Experiment (Veronica Roth)
  • Crown of Midnight (Sarah J. Maas)
  • Na Ostrove (Tracey Gravisová-Gravesová)
  • The Darkest Minds (Alexandra Bracken)
  • Mesto Skla (Cassandra Clare)


1. Prvý človek, ktorý umrie
Caleb! No, musím povedať, že som celkom rada. :DD Aj keď som čakala, že ironicky narazím na Tris..


2. Človek, ktorého opustíte aby ste sa dostali preč od zombiekov
Amar. Hah, ani neviem, kto to je už, ale to je jedno, hlavne, že to nebol Tobias. :))

3. Človek, ktorý sa ako prvý premení na zombieho
Celaena. Nieeee, prečo? Ale to nevadí, ona by ich všetkých zabila v priebehu jednej minúty a *spoiler alert* tým že je Fae by sa určite dokázala z toho nejako dostať, takže sa o ňu nestrachujem.

4. Človek, ktorý ŤA opustí aby sa dostal preč od zombiekov
Nehemia. No keď sa na to pozriem z hľadiska toho, že nie je v stave takom v akom je (jak to povedať bez spoilerov no :DD) tak pf, to som nečakala.

5. Debil tímu
Anna. Tak to si viem celkom predstaviť.



6. "Mozog" tímu
TíDžej. HA. Prepáčte ale dovoľte mi sa zasmiať, ahahahahah, tak to by sme sa asi ďaleko nedostali.

7. Lekár tímu
Clancy... No tak tomu by som sa ošetriť nedala ani keby mi z nohy trčala kopija so zubmi pirane na bokoch zabodnutými okolo kotníka. Tuším, že môj tím to prežije!! *gúľa očami*

8. Expert na zbrane
Liam. Tak, myslím, že by sa vedel prispôsobiť. <33


9. Výtržník tímu
Sebastian. Ohohoho zas pŕŕŕ tak to je teda už o niečom inom toto. Ale dobre, viem si to až príliš dobre predstaviť.

10. Kapitán tímu
Simon. Hm, je inteligentný a vie si dať dve ku dvom...myslím, že nakoniec má môj tím nejakú tú šancu. :D


Aké vyšli tímy vám? :))
V pohode tento tag spravte všetci čo tento post čítate a máte blog! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára