pondelok 15. decembra 2014

Susan Ee a jej séria Penryn a Koniec Sveta aneb takúto podpásovku som nečakala!

Ak môj blog sledujete dlhšie, určite si si všimli, že naozaj milujem sériu Penryn and the End of Days od úžasnej pani autorky menom Susan Ee.
Recenzia na Pád Anjelov tu.

No keďže predsa sériu totálne žerem, tak sledujem tie nejaké novinky no nie. Pred nedávnom bol odhalený názov tretej knihy v sérii a to konkrétne End of Days
Áno, presne tak sa bude kniha volať. Myslím, že v každom to vyvolá pocit, že to znie ako posledná kniha no nie? Tak ja úprimne už začínam panikáriť keď ten názov vidím, proste ruky sa mi potia, všetky svaly v tele napnuté, srdce pripravené na to najhoršie, mozog zapnutý aby vnímal všetko čo zistím.



Potom si otvorím jej stránku a vidím že áno, naozaj End of Days je oficiálne POSLEDNÁ KNIHA V SÉRII!! Mozog aj napriek tomu, že bol zapnutý nedokázal pochopiť túto informáciu. Až po niekoľkých vyhľadávacích akciách na googli som to začala chápať, že asi keď sa to všade píše , tak to bude teda pravda.



Keď už som pochopila, čo sa deje začala som rozmýšľať nad tým, či to vlastne je dobrý nápad. Obe knihy, čo doteraz zo série vyšli mali iba niečo okolo 300 strán, čo je naozaj veľmi málo. Obávam sa, že ak aj posledná kniha (stále sa neviem zmieriť s tým, že ju tak nazývam) bude mať iba tak málo strán, bude to zbytočne urýchlené a totálne na nič. Prosím Susan, daj tej knihe minimálne 550 strán!! 


Tá séria si naozaj žiada ešte viac kníh, proste nie len jednu! A nehovorím to len preto, že milujem Raffeho a shipujem ho s Penrym tak strašne moc! :D Ale proste tá séria má neskutočný potenciál a dá sa s ňou ešte toľko vyhrať, naozaj si neviem predstaviť ako dopadne tá posledná kniha...


Aký máte názor na túto naozaj nečakanú podpásovku??

4 komentáre:

  1. Ahoj, ja som sa k tejto sérii dostala až teraz, keď som prvú časť dostala na Vianoce. Musím povedať, že som ju doslova zhltla za 9 hodín, čo je u mňa rekord. Bola úžasná, len to bolo všetko tak v rýchlosti napísané, mohlo to byť viac rozpísané, naozaj tých 280 strán je veľmi málo. Koniec sa mi až tak nepáčil, ale aj páčil. Neznášam konce, keď dvaja hlavní hrdinovia (v tejto sérii Penryn a Raffy, tiež ich zbožňujem) nezostanú na konci spolu, neviem či mám kričať a plakať, lebo nie sú spolu a v tejto sérii si Raffy myslí, že Penryn zomrela (aspoň tak som to pochopila) alebo sa tešiť, pretože prežili... Ale určite si kúpim aj ďalšie časti a som zvedavá ako sa to celé skončí, no ak aj zvyšné dve časti budú mať len niečo po 280 strán, tak je to veľmi málo, presne ako si napísala, aspoň 550 strán:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj!
      Jejda, divím sa, že sa niekto ešte dostal k týmto starým príspevkom, haha, ale tak som rada, že si pridala svoj komentár. :) Úprimne, posledný diel som stále neprečítala, nejako som na sériu aj zabudla za ten čas lebo mi prišlo do rúk toľko kníh. Ale teraz ako som si spomenula tak sa do End of Days asi čoskoro pustím. Mňa séria ako celok bavila a som veľmi zvedavá, ako sa ti bude páčiť zvyšok, aj keď mám pocit, že posledný diel nie je preložený a preklad sa ani neplánoval tak hádam ťa angličtina potom neodradí! :)

      Odstrániť
    2. Ja sa vždy dostanem ku všetkým knižkám ako jedna z posledných, až po 2 rokoch od ich vydania, neviem, mám na to šťastie :D Práve dneska som si objednala 2. časť, už sa na ňu neviem dočkať. 3. časť ešte stále nie je preložená, písala som aj do vydavateľstva prvých 2 častí, odpísali mi, že ju nepreložili, pretože 1. a 2. časť sa málo predávali, aaaaaa.
      To je také strašné keď nedokončia sériu s prekladom...a to isté spravili aj pri mojej ďalšej obľúbenej sérii, ale iné vydavateľstvo. Po anglicky veľmi neviem, ale budem sa snažiť nejako ju prečítať, chcem vedieť celkový koniec série. Chodím aj na doučovanie z angličtiny, tak dúfam, že učiteľka mi s niečím pomôže:D
      P.S.: Ani som nedúfala, že mi odpíšeš na môj komentár, keď som ho napísala po takej dlhej dobe.

      Odstrániť
    3. No, tak predsalen nie je posledný diel preložený. To ma mrzí ale myslím si, že si s tou angličtinou poradíš. :)
      Ku komentáru - ja odpisujem na každý komentár (teda pokiaľ nie je taký, že naňho fakt niet čo odpísať :D), takže tak. :)

      Odstrániť