pondelok 17. novembra 2014

Wishlist Monday #7



Máme tu nový pondelok a s ním aj ďalší WM! :)
Tentokrát som sa rozhodla vám ukázať pokračovania niektorých sérií, ktoré proste musím vlastniť!


1. NEVER FADE (Alexandra Bracken)

Never Fade je druhá kniha v sérii "The Darkest Minds", čo je séria o dystopickej Amerike v ktorej zúril vražedný vírus na ktorý väčšina detí umrela ale tie deti, ktoré prežili získali nejakým spôsobom zvláštne a nebezpečné schopnosti. Momentálne je piatok a ja čítam prvú knihu a zatiaľ je naprosto úžasná, takže neviem či ju budem mať v pondelok už dočítanú, ale každopádne Never Fade po-tre-bu-jem!!
GR














2. Heir of Fire  (Sarah J. Maas)



HoF je tretia kniha v sérii "Throne of Glass", ktorá je ako ste si už mohli všimnúť asi mojou najobľúbenejšou sériou. Koniec druhej knihy Crown of Midnight bol strašne urghhh a tak proste potrebujem vedieť čo sa stane ďalej! Už ju chcem mať čo najskôr v rukách lebo sa potrebujem vyhnúť spoilerom, ktoré na mňa útočia z každej strany!














Čítate tieto série aj vy, alebo som jediná? :D Pokiaľ viem, tak na Slovensku nie je moc fanúšikov týchto kníh aj napriek tomu, že v zahraničí majú nenormálny úspech...
Aké knihy potrebujete mať v rukách čo najskôr vy? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára