pondelok 3. novembra 2014

Prečítané v októbri !

Október bol pre mňa zatiaľ asi najhorší mesiac čo sa čítania týka, pretože sa mi toho v škole nahrnulo strašne veľa a k tomu som bola navyše v tom najhoršom reading slump-e aký som kedy mala a nie a nie sa z neho do teraz dostať!
Ale napriek tomu som zvládla prečítať päť kníh a k tomu niekoľko strán zo šiestej takže som so sebou spokojná.
Pome na to :D



1. NA OSTROVE od Tracey Garvis-Graves

Táto kniha bola rýchla oddychovka, ktorá mi trochu pomohla sa znova dostať do čítania. Ak chcete viac info o nej tak to nájdete v recenzii na ňu
tu :)


2. CRESS od Marissa Meyer

Tretia kniha v epickej sérii The Lunar Chronicles, ktorú som si užila o trochu viac než Cinder, ktorú som totálne milovala. Táto séria je jedna z najlepších sci-fi ktoré som zatiaľ čítala, pretože aj napriek tomu, že sci-fi milujem, väčšinou mám problémy sa do tých kníh vžiť a tak, ale v tejto sérii s tým nemám problém, takže preto ju každému odporúčam. A iba malé varovanie, možno sa vám bude Scarlet zdať nudná, ale určite to nevzdávajte lebo Cress stojí za to!!



3. PIATA VLNA od Ricka Yanceyho

Taktiež taká sci-fi ale viac apokalyptická v ktorej hrajú rolu mimozemšťania, ale nie takí tí zelení mužíčci ako v reklamách na Marťankov, ale brutálni mimozemšťania paralyzujúci ľudské telá v ktorých žijú takže nikdy neviete či sa bavíte s človekom alebo s jedným z nich!! Aaaa Evan btw.!








4. CROWN OF MIDNIGHT od lásky Sarah J. Maas

Ach, toto bola krása! Málokedy sa stáva, že druhá kniha je 84x lepšia ako tá prvá ale keď sa to stane, tak toto je ten prípad! Throne of Glass bola totálne dokonalá, nádherná, napínavá kniha, ktorú milujem do špiku kostí a potom si predstavte keď toto je o 84x lepšie! Však to je nepopísateľná dokonalosť! Toľko zvratov, ktoré nikto nečakal! Milujem túto sériu najviac na svete, keď som kúpila Throne of Glass a videla som na ňom nálepku "hotter than the Hunger Games" myslela som si, že si zo mňa strielajú, že nie je nič lepšie ako HG ale ľudia, tá nálepka mala pravdu!! Ach, dobre, o tomto by som mohla písať esej na maturitu ale vás to netrápi tak poďme ďalej.


5. NIGHT od Elie Wiesel

Túto sme museli čítať na hodinu americkej literatúry a priznám sa, že som nebola nadšená z profesorkinho výberu, ale nakoniec som tejto knihe dala 5 hviezdičiek, pretože si myslím, že bola krásne napísaná do detailov a vedela som si predstaviť aké to bolo zlé v Auschwitze. Nečítala som ešte Annu Frankovú, ale ak tá je vraj najlepšia kniha o druhej svetovej, tak to si teda neviem predstaviť aká úžasná musí byť! Night však odporúčam každému a len tak na povzdbudenie, má iba niečo nad 100 strán. :)



6. MESTO SKLA od Cassandry Clare

No, toto je tá kniha z ktorej som prečítala iba 30 strán lebo som ju začala 30. októbra a nemala som veľa času na čítanie. Zatiaľ sa mi páči, konečne sa dostávam do toho sveta a celkovo do série, pretože prvé dve knihy ma moc nebavili. Dúfam, že sa séria zlepšuje každou knihou!









Aké knihy ste vyčiarkli z vášho TBR listu minulý mesiac vy? :)

2 komentáre:

  1. Piata vlna je podľa mňa úžasná kniha plná nádeje a Mesto kostí sa mi zatiaľ zo všetkých vydaných piatich kníh páčilo najviac. Uvidíme ako sa mi bude páčiť Mesto nebeského ohňa :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa už neviem dočkať Piatej Vlny ako filmu, úplne som na to zvedavá, strašne sa tiež teším na čítanie the Infinite Sea lebo potrebujem vedieť čo sa stane s Evanom!! :D Mňa začala celkovo séria TMI baviť až teraz, prvé 2 knihy mi prišli také nemastné, neslané asi kvôli tomu, že som od toho išla s obrovskými očakávaniami... :/ btw. CoHF je tak obrovská kniha, že by som ňou mohla aj niekoho zabiť :DD

      Odstrániť