nedeľa 12. októbra 2014

Ice Cream Book Tag

Na youtube som objavila tento tag a keďže milujem zmrzlinu a všetkým je jedno, že už nie je teplo, som sa odhodlala ho spraviť! V tagu je 8 príchutí zmrzliny a ku každej sa má priradiť kniha podľa popisu. Tak bez zbytočného blábolenia, idem rovno na to!


1. ARAŠIDOVÉ MASLO :
Séria, ktorú chceš strašne prečítať, ale je taká dlhá, že ju asi neprečítaš.
Mistborn od Brandona Sandersona. Tie knihy sú giganticky masíve, ľudia! Veľmi by som ju chcela prečítať, lebo milujem fantasy a táto séria znie viac než len dobre, ale naozaj, to je tak obrovské až sa toho bojím!

6547258




2. ČOKOLÁDA :
Kniha, ktorú by si čítala znova a znova a znova.
Hociktorá kniha zo série o Harrym (Potterovi ak by niekomu nedošlo, haha). Tie knihy sú úplne dokonalé a nikdy neprestanú udivovať. Je to jedna z mojich najobľúbenejších sérií. <333 ...stále mi však nedošla pozvánka do Rokfortu, čo je divné, nevedia o aký talent prichádzajú, tsss.

1


3. PISTÁCIA :
Kniha so zeleným obalom.
THE MAZE RUNNER od Jamesa Dashnera! Ach, ako ja milujem túto knihu, naozaj dokonalá!

6186357


4. JAHODA :

Kniha s najrozkošnejšou milostnou zápletkou.
Tak tu mi bol výber hneď jasný, tou knihou je Fangirl od Rainbow Rowell. Určite ste o tejto knihe už počuli, ak nie, kde ste boli posledných pár mesiacov?!? Myslím, že Levi a Cath sú tak krásny a zlatý pár. Už od začiatku knihy som ich shippovala. Myslím, že si kvôli nim tú knihu prečítam ešte raz.

16068905


5. CITRÓN :

Kniha s "kyslým" koncom.
Ahaha..haha..hah..ha... tak to je myslím hneď jasné, žiadna iná kniha okrem tejto pre mňa nemala tak devastujúci koniec... EXPERIMENT od Veronica Roth!! Myslím, že všetci vieme prečo...

17383918


6. MENTOLOVÁ :
Detská kniha, ktorú máš rada.
Neviem, prečo sa táto séria radí do detských, pff. Ale je to Percy Jackson a Zlodej Blesku, keďže ho práve čítam. Je to strašne dobre napísané, ani som si neuvedomovala že som už na strane 120! Príbeh je proste nápaditý a zaujímavý. Neviem čo k tomu dodať, proste prečítajte to.

893172


7. VANILKA :
Tvoja obľúbená klasika.
Tu mám taktiež jasno, keďže klasiky ma moc nebavia. Mojou obľúbenou (jedinou) je Hamlet od Shakespearea. Dejová línia bola dosť dobrá a Hamlet ako postava je proste úžasný.

1420


8. ŠĽAHAČKA :
Dlhá kniha, ktorú si prečítala naozaj rýchlo.
Tak, neviem či je to zrovna nejako extra dlhá kniha, ale bola to Rezistencia od V. Roth, ktorá má 422 strán a prečítala som ju za jeden deň. To bol fakt môj rekord, pretože normálne prečítam za deň maximálne 110 strán. :) Preto je Rezistencia moja najobľúbenejšia v sérii, tak hádam, že film nepokazia lebo budú mať čo do činenia so mnou!!

11735983

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára