streda 13. augusta 2014

TBR: Bout of Books 11.0



Keďže sa asi väčšina z vás momentálne pýta : "Ehm, čo to sakra je Bout of Books?" najprv na túto otázku odpoviem.
BoB je jeden taký read-a-thon ( Čo je to read-a-thon? - Read-a-thon je vytvorený zo slov Read a marathon, čiže je to maratón v čítaní. :) ) každopádne, je to celosvetová súťaž pretože na jej konci sa dajú vyhrať nejaké ceny ale o tom si viac môžete prečítať na oficiálnom blogu BoB TU :).


Ide o to, že počas siedmich dní sa snažíte prečítať čo najviac kníh ako sa dá. Účelom je motivovať ľudí aby viac čítali keďže nakoniec môžu vyhrať nejakú cenu. Každý človek sa môže zapojiť do BoB na ich oficiálnom blogu prostredníctvom Twitteru, Fb, Goodreads a podobne. 

Zvolíte si jedno médium (ja mám Twitter napríklad) a na tom každý deň budete informovať ľudí o vašom postupe (na akej strane ste, čo čítate, blablabla).

Celkovo na zhrnutie, BoB je týždeň počas ktorého sa ľudia z celého sveta snažia prečítať čo najviac kníh za účelom buď oddychovým a dobrovoľným alebo za účelom výhry. Viac sa dozviete na tom blogu na ktorý sa presmerujete cez slovo "TU" vyššie. :D

Teraz k mojej kôpke kníh ktoré sa pokúsim prečítať!


Ako vidíte zvolila som 5 kníh a to : 
  • Brandon Sanderson : RITMATIK
  • Jennifer E. Smith : ŠTATISTICKÁ PRAVDEPODOBNOSŤ LÁSKY NA PRVÝ POHĽAD
  • Marissa Meyer : CINDER a SCARLET (The Lunar Chronicles 1,2)
  • Susan Ee : WORLD AFTER (Penryn and The End of Days 2)

Možno k nim pridám ešte nejakú knihu, ale ešte neviem ako na tom budem s časom. Každopádne som zvedavá či zvládnem aspoň týchto 5! Straaašne sa na to teším! :)))

BOUT OF BOOKS SA KONÁ 18. AUGUSTA - 24. AUGUSTA! Začína 17. o polnoci a končí 24. tiež o polnoci!! Tak hurá do toho, budeme čítať spoluuu! :33

Zapojíte sa aj vy? :)
Ja vás budem asi každý deň priebežne informovať ako som na tom s čítaním! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára